دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰

پس از صدور پروانه ساخت

پیش تولید «شگفت انگیزان» ده روز دیگر آغاز می شود/ مرادیان: شکایت خود را از عوامل «تتل و راز صندوقچه» پس گرفتم

عباس مرادیان*

سینماپرس: فیلم سینمایی «شگفت انگیزان» به کارگردانی عباس مرادیان ده روز دیگر وارد پیش تولید می شود.

عباس مرادیان در گفتگو با خبرنگار سینماپرس پس از کسب پروانه ساخت فیلم جدید خود اظهار داشت: «شگفت انگیزان» فیلمی در ژانر کودک و نوجوان است که امید نگارشی ، نگارش فیلمنامه را بر عهده داشته و آقای داها تهیه کنندگی آن را عهده دار است.

کارگردان «مامان بهروز منو زد» در ادامه افزود: در حال حاضر منتظر هستیم تا یکی و دو بازیگر حرفه ای سینما وقتشان آزاد شود تا از آنها بتوانیم در این فیلم استفاده کنیم.

کارگردان «دلقک ها» در مورد پروسه تولید این فیلم نیز گفت: امیدوارم بتوانیم این فیلم را آبان ماه کلید بزنیم . صدور پروانه ساخت این فیلم طول کشید و ما در این مدت لوکیشن های مختلف این فیلم را که در تهران است  مورد بازبینی قرار داده  و انتخاب کرده ایم و سی جلسه نیز فیلمبرداری در نظر داریم.

وی در ادامه  به خلاصه داستان این فیلم اشاره کرد و افزود: «شگفت انگیزان» قصه سه کودک است که تصمیم دارند فیلمی بسازنند و به دنبال بودجه و مسائل مالی این فیلم هستند که متوجه می شوند یک شرکت مسابقه ای برگزار می کند و قرار است جوایز ارزنده ای به برگزدیگان اهدا کند و در نهایت  کسب این جایزه برای این سه کودک از اهمیت ویژهای برخوردار می شود و ...

عباس مرادیان در پایان این گفتگو همچنین خاطرنشان کرد: پیرو شکایتی که از تهیه کننده فیلم سینمایی «تتل و راز صندوقچه» داشتم، پس از گفتگو با کارگردان این فیلم و با توجه به رفاقت قدیمی که با کارگردان و تهیه کننده این فیلم داشتم صلاح ندیدم که برای همکاران  خودم مشکلی ایجاد نمایم بنابراین از شکایت خود صرف نظر و باقی امر را به خدا واگذار کردم

عباس مرادیان قرار است بعد از اتمام فیلم سینمایی «شگفت انگیزان» فیلم سینمایی «مانکن ها » را در ژانر اجتماعی جلوی دوربین ببرد.   

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.