سه‌شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد

مسعود سلامی با فیلم های مهکام و ملاقلی پور به جشنواره فیلم فجر می آید/ قصد فیلمسازی دارم

مسعود سلامی

سینماپرس: مسعود سلامی مدیر فیلمبرداری سینما امسال با فیلمهای «قندون جهیزیه» به کارگردانی علی ملاقلی پور و «آزادی مشروط» ساخته حسین مهکام به سی و سومین جشنواره فیلم فجر می آید.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیتهایش اظهار داشت: فیلم سینمایی «خواب زده ها» جدیدترین ساخته فریدون جیرانی را در اکران سینماها دارد. 

مدیر فیلمبرداری «سیزده ۵۹» در ادامه افزود: این روزها مشغول فیلمبرداری فیلم سینمایی «قندون جهیزیه» به کارگردانی علی ملاقلی پور و تهیه کنندگی سعید سعدی هستم.

سلامی ادامه داد: تا کنون نیمی از فیلمبرداری این فیلم که یک طنز اجتماعی است، سپری شده است و طبق برنامه ریزی دو ماه دیگر فیلمبرداری این فیلم ادامه خواهد داشت و اولین رونمایی از این فیلم در جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

تصوربرداری فیلم سینمایی «هیچ» در مورد فیلمهای آماده نمایش خود نیز گفت: فیلم سینمایی «آزادی مشروط» به کارگردانی حسین مهکام و تهیه کنندگی مقصود جباری را آماده دارم و میکس این فیلم هم به اتمام رسیده و قرار است  در جشنواره فیلم فجر رونمایی شود.

وی در ادامه افزود: فیلم های سینمایی «ناخواسته» ساخته برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی سید امیر سیدزاده و «آئینه شمعدون» به کارگردانی بهرام بهرامیان به تهیه کنندگی محمد کمالی پور و فیلم سینمایی «آمین خواهیم گفت» به کارگردانی سامان سالور و تهیه کنندگی سید امیر سید زاده را نیز در نوبت اکران سینماها دارم.

مدیر فیلمبرداری «زندگی جای دیگریست» در پایان این گفتگو اظهار داشت:  تصمیم دارم  فیلمی بسازم اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست، فیلمنامه ای را آماده دارم و علاقه مند هستم تا  کاری را در زمینه فیلمسازی انجام دهم. فکر می‌کنم تا آبان یا آذر ماه سال جاری اقداماتی را در این زمینه انجام دهم.

۱۷ فیلم سینمایی در کارنامه تصویربرداری مسعود سلامی به ثبت رسیده است که از جمله می توان به «میگرن»، «نیش زنبور»، «بیست»، «یکی میخواد باهات حرف بزنه» و ... اشاره کرد. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.