چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد

بازیگر «وضعیت سفید» از نقش خود در سریال «هانیه» می گوید/ «اعترافات ذهن خطرناک» در جشنواره فیلم فجر رونمایی می‌شود

عباس غزالی در سریال حانیه

سینماپرس: عباس غزالی بازیگر تلویزیون صبح امروز گفت: این روزهای مشغول بازی در سریال «هانیه» در نقش ستوان اسحاقی هستم، نقشی که کاملاً با سایر آثاری که تا کنون بازی کردم متفاوت است.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های خود اظهار داشت: من در روند کارهای هنری خود همواره تمایل دارم که آهسته و پیوسته حرکت کنم و علیرغم این که کمتر در عرصه بازیگری به خاطر وسواس هایم حضور دارم، علاقه مند هستم جایی باشم که همواره مؤثر واقع شوم و قدم به قدم به اهدافم در عرصه بازیگری نزدیک و نزدیکتر شوم. 

بازیگر سریال «وضعیت سفید» در ادامه افزود: معمولاً علیرغم پیشنهادهای زیادی که در زمینه بازیگری دارم اما در انتخاب هایم  همواره تلاش کرده‌ام نقشی را انتخاب کنم که با سایر نقش‌هایی که تا کنون در پرونده کاری‌ام بازی کرده ام، متفاوت باشد و در عین حال بتوانم انتظارات مخاطبان میلیونی صدا و سیما را هم برآورده و در کارهای آبرومند بازی کنم.

وی در مورد نحوه انتخاب نقش خود در سریال «هانیه» توضیح داد: از این جهت این نقش را انتخاب کرده ام که در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، فیلم سینمایی «خانه ای کنار ابرها» ساخته جلال دهقان اشکذری را تماشا کردم، فیلمی که با استقبال اهالی رسانه مواجه شد و قرار بود من به عنوان اولین کار بلند سینمایی در آن به ایفای نقش بپردازم اما به دلائل شخصی و بازی در پروژه دیگری نتوانستم در آن بازی داشته باشم.

غزالی ادامه داد: وقتی که بازی در سریال «هانیه» به من پیشنهاد شد، فیلمنامه این سریال را مطالعه کردم ، نقشی که در سناریو برای من نوشته شده بود بسیار جذبم کرد و بازی در این سریال را پذیرفتم.

وی گفت: هم اکنون در شهر یزد هستیم و حدود ۷۰ درصد از فیلمبرداری این سریال سپری شده و حدوداً دو ماه دیگر از فیلمبرداری این سریال ادامه دارد.

غزالی در ادامه در مورد این سوال که آیا نقشی که در سریال «هانیه» ایفا می کنید منفی است توضیح داد: نه نقشم کاملاً مثبت است و در این سریال نقش «ستوان اسحاقی» را ایفا می کنم که نقشی محوری در طول قصه این سریال است و اتفاقاتی که در طول قصه برای این شخصیت رخ می دهد ، برایم بسیار جذاب است ضمن اینکه تا کنون چنین نقشی را به هیچ وجه در پرونده کاری ام ایفا نکرده بودم.

بازیگر سریال «داستان یک شهر» در ادامه افزود: حال و هوای با ارزش دوران شکوهمند انقلاب داسلامی در واقع در حاشیه قصه این سریال قرار می‌گیرد و از دل آن قصه‌ای روایت می‌شود که در آن عشق و خانواده از اهمیت ویژه ای برخوردار می شود. به همین جهت این سریال به هیچ وجه برای مخاطب کلیشه نخواهد شد و این قابلیت را دارد که مخاطب تلویزیون را هنگام پخش با خود همراه کند.

غزالی در مورد سایر فعالیت های خود در زمینه بازیگری نیز گفت: قبل از بازی در سریال «هانیه»، در فیلم سینمایی «اعترافات ذهن خطرناک» به کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی  به عنوان اولین اثر بلند سینمایی بازی کرده ام.

وی ادامه داد:  بازی در فیلم جدید هومن سیدی  را هم خیلی با دقت و وسواس پذیرفتم به خاطر اینکه متن جذابی از سوی او نوشته شده بود و در کل وقتی سناریو را خواندم احساس کردم فیلم در نهایت می تواند برای مخاطب خیلی دیدنی باشد.

غزالی ادامه داد: اکثر صحنه های فیلمبرداری «اعترافات ذهن خطرناک» در منطقه خجیر فیلمبرداری شد و ضبط سکانس نهایی نیز با نگار جواهریان در شهرک سینمایی دفاع مقدس انجام شد.

بازیگر سریال «رستگاران» در مورد نقش خود در فیلم جدید هومن سیدی گفت: اين فيلم داستان آدمی است که ۲۴ ساعت از زندگی خود را فراموش کرده است و من نقش صحت را در اين فیلم ایفا کرده ام.

وی در پایان این گفتوگو خاطرنشان کرد:  مراحل فنی این فیلم در حال طی شدن است و  قرار در سی و سومین جشنواره فیلم فجر از این اثر رونمایی شود. این فیلم  جزو بهترین تجارب من به حساب می‌آید و خیلی خوشحال هستم که با یک متن قوی از سوی هومن سیدی اولین کار بلند سینمایی ام را در یک فضای خاص بازی کرده ام.

بنابراین گزارش، عباس غزالی متولد ۱۴ بهمن ۱۳۶۳ در تهران است، این بازیگر دارای تحصیلات دیپلم ادبیات و علوم انسانی است و بیشتر به خاطر حضورش در سریال «وضعیت سفید» به کارگردانی حمید نعمت الله  و بازی در نقش بهروز به شهرت رسید. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.