جمعه ۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵

گفتگوی سینماپرس با کوروش سلیمانی

بازیگر «اتوبوس شب»: مشغول تمرین در تئاتری از میکائیل شهرستانی هستم/ به‌زودی محافظ سریال جدید آهنج می شوم!

کوروش سلیمانی

سینماپرس: کوروش سلیمانی این روزها مشغول تمرین تئاتری به کارگردانی میکائیل شهرستانی است و قرار است به زودی در سریال «آسمان من» که از تلویزیون پخش می شود در نقش محافظ یکی از مسئولین حاضر شود.

وی  در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت هاش اظهار داشت: مشغول تمرین تئاتری به نام «هفت تابلو» به کارگردانی میکائیل شهرستانی هستم که بر گرفته از نمایشنامه «هفت پرده» زنده یاد اکبر رادی است.  

سلیمانی در ادامه افزود:  قرار است این نمایشنامه ۱۸ مهر ماه در سالن چهارسو مجموعه تئاتر شهر اجرا داشته باشد . فرزین محدث ، مهدی صباغی و... نیز در آن به ایفای نقش می پردازند.

بازیگر فیلم سینمایی «اتوبوس شب» در مورد سایر فعالیت هایش افزود: پیش از این در سریال «آسمان من» به کارگردانی محمد رضا آهنج در نقش محافظ یکی از مسئولین بازی کرده ام  که در یکی از اپیزودهای این فیلم قرار است سوار هواپیما شود که با مشکلاتی در حوزه پرواز مواجه می شوند و داستان ها و حوادث اکشنی  رخ می دهد و قرار است؛ این سریال به زودی از تلویزیون پخش شود.

بازیگر فیلم سینمایی «روزهای زندگی» در ادامه افزود: همواره علاقه مند بودم تا  با محمد رضا آهنج همکاری داشته باشم البته پیش از این همکاری از او  و آثارش شناخت کافی داشتم.

سلیمانی در مورد آشناییش با این کارگردان گفت: محمد رضا آهنج ، کارگردان شناخته شده ای در عرصه سینما و تلویزیون است و من فکر می کنم سریال «آسمان من» در مجموع خوب از آب دربیاید.

وی در پایان این گفتگو در مورد فعالیت در سینما گفت: خیلی علاقه مند هستم که در سینما فعالیت داشته باشم اما پیشنهادات و فیلمنامه های سینمایی چنگی به دل نمی زند.

بنابراین گزارش، كوروش سليمانی متولد ۱۳۵۲ در كرمانشاه است. وی فارغ التحصيل رشته علوم آزمايشگاهی از دانشکده علوم پزشکی کرمانشاه ، کارشناسی کارگردانی از دانشکده ‏هنرهای زيبا دانشگاه تهران، کارشناسی ارشد ادبيات نمايشی از دانشکده هنرهای زيبا دانشگاه تهران است. وی فعاليت سينمايی خود را در مقام بازيگری از سال ۱۳۷۸ با فيلم سینمایی «متولد ماه مهر» ساخته احمد رضا درویش  آغاز كرد.

فیلم های «روزهای زندگی»، «يك گزارش واقعی» و ... در کارنامه بازیگری وی به ثبت رسیده است. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.