دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴

حسن هدایت به سینماپرس خبر داد:

ساخت «جیرجیرک» به تعویق افتاد

حسن هدایت کارگردان

سینماپرس: حسن هدایت کارگردان سینما صبح امروز از توقف ساخت فیلم سینمایی «جیر جیرک» خبر داد.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیتهای اخیر خود اظهار داشت: قرار بود فیلم سینمایی «جیر جیرک»  را که یک طنز اجتماعی بود بسازم  و طبق توافق با تهیه کننده در حال پیش تولید بودیم؛ حتی قرار بود اوایل آبان ماه این فیلم را جلوی دوربین ببریم که تهیه کننده به ناگاه همه توافقات را رد کرد و متاسفانه فصلی که  برای فیلمبرداری نیز مد نظر داشتیم گذشت. 

تهیه کننده «سایه روشن» در ادامه یادآور شد: به هر حال برای ساخت این فیلم که در برگیرنده مسائل روز اجتماع بود طوری برنامه ریزی کرده بودیم که این فیلم حتی در بخش سودای سیمرغ فجر سی وسوم نیز حضور داشته باشد و بخشی از پیش تولید و برخی عوامل هم انتخاب شده بودند، اما تهیه کننده ما را همراهی نکرد و فعلاً ساخت این پروژه متوقف شده است و شاید در زمان دیگری ساخته شود.

حسن هدايت متولد ۱۳۳۴ تهران، وی فارغ التحصيل مديريت صنعتي است. وی فعاليت در سينما را از سال ۱۳۶۲ با فيلم «پيك جنگل» به عنوان نويسنده، كارگردان و طراح صحنه آغاز كرد.

۱۳ فیلم در کارنامه حسن هدایت به ثبت رسیده است که از جمله آنها میتوان به «گراند سینما»، «دلاوران کوچه دلگشا»، «یک مرد ، یک شهر»، «گرداب» و ... اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.