دوشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳

همزمان با هفته دفاع مقدس برای تلفن‌های همراه

بازی «نبرد هور» با محوریت رزمندگان غواص عرضه می‌شود

بازی «نبرد هور»

سینماپرس: بازی «نبرد هور» با محوریت معرفی رزمندگان غواص برای تلفن‌های همراه هوشمند از سوی استودیو بازی‌سازی «مهاد» تولید شده و در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

به گزارش سینماپرس، «نبرد هور» اولین بازی ویژه تلفن‌های هوشمند آندرویدی باموضوع  شناسایی و تخریب در دوران دفاع مقدس با محوریت معرفی «رزمندگان غواص» است که همزمان با هفته دفاع مقدس در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

بازی «نبرد هور»، یک بازی دو بعدی و سه مرحله‌ای است که در محیط هور، نیزار و آبراهه طراحی شده و کاربر در هر مرحله ماموریت شناسایی به عنوان یک رزمنده غواص و تخریب مواضع شناسایی شده به عنوان رزمنده سوار بر قایق را بر عهده دارد. در مجموع می‌توان 6 مرحله مجزا از هم را برای این بازی در نظر گرفت.

کاربر ضمن بهره‌مندی از جذابیت‌های بازی؛ با عبور از موانع دشمن، شناسایی مواضع دشمن، درگیری و جنگ و تخریب مواضع دشمن، اطلاعات و آموزش‌های ویژه‌ای در خصوص غواصی، لوازم غواص، روش‌های شناسایی و ... به دست خواهد آورد.

علاوه بر این کاربر می‌تواند با اطلاعات مهمی در خصوص عملیات‌های بزرگی که غواص‌ها نقش مهمی در انجام آن ها داشته اند، شهدای غواص، مهارت ها، توانمندیها و مشکلات رزمندگان غواص نیز آشنا شود.

بازی «نبرد هور» یک سرگرمی مناسب و منطبق بر ارزش‌های دینی و ملی برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان ایرانی است که بر اساس پژوهش و مصاحبه با رزمندگان دوران دفاع مقدس، توسط استودیو بازی سازی و سرگرمی‌های ایرانی اسلامی «مهاد» در تابستان 94 تولید شده و از پنجشنبه 2 مهر ماه، همزمان با عید سعید قربان در پایگاه اینترنتی «مهاد رسانه» این بازی، عرضه و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.