جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶

زمان پخش «پشت‌ بام تهران» از آنتن سیما

سریال «پشت بام تهران»

ایسنا: کارگردان سریال «پشت بام تهران» از پخش این مجموعه از ۱۹ دی‌ ماه خبر داد.

بهرنگ توفیقی اعلام کرد: سریال «پشت بام تهران» از ۱۹ دی‌ ماه هر شب از شبکه اول سیما به روی آنتن می‌رود و تاکنون ۸۰ درصد از تصویربرداری آن به پایان رسیده است. در حال حاضر این مجموعه روزهای پایانی تصویربرداری‌ را سپری می‌کند.

وی همچنین گفت: میدان گمرک، لوکیشن فعلی سریال «پشت بام تهران» است و در حال حاضر مشغول ضبط سکانس‌هایی مربوط به مسافرخانه هستیم که با بازی کامبیز دیرباز، آزاده صمدی و نوید خداشناس همراه است.

تهیه‌کننده «پشت بام تهران» درباره پایان تصویربرداری مجموعه‌اش اعلام کرد: هنوز زمان مشخصی برای پایان تصویربرداری وجود ندارد و معلوم نیست کارمان تا کی به اتمام برسد. چندین لوکیشن ثابت دیگر در داستان داریم که باید بعد از ضبط سکانس‌های مربوط به مسافرخانه به آنجا برویم و آنها را هم به ضبط برسانیم.

سریال «پشت بام تهران» با تم اجتماعی - خانوادگی به تهیه‌کنندگی زینب تقوایی و نویسندگی سعید نعمت‌الله برای پخش از شبکه یک سیما در حال ساخت است. ثریا قاسمی، کامبیز دیرباز، آزاده صمدی، بهزاد فراهانی، اندیشه فولادوند، سام درخشانی و لعیا زنگنه از بازیگران اصلی این سریال هستند.

در خلاصه قصه «پشت بام تهران» که شامل ۳۰ قسمت است، آمده: آدم‌هایی از همین سرزمین در شرایط و روابط دشوار در سر راه هم قرار گرفته‌اند و این برخورد، زندگی آنان را دستخوش تغییراتی می‌کند.

«پشت‌بام تهران» از ۱۹ دی‌ماه هر شب ساعت ۲۲ از شبکه اول به روی آنتن می‌رود. 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.