جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵

سینماپرس و گزارش فروش فیلم های روی پرده

خیز بلند «در مدت معلوم» برای میلیاردی شدن/ «شاهزاده روم» از مرز ۳ میلیارد گذشت

فیلم سینمایی در مدت معلوم

سینماپرس: فیلم سینمایی «در مدت معلوم» به کارگردانی وحید امیرخانی توانسته است به موفقیت نسبی در گیشه دست پیدا کند و با ۱۶ روز نمایش به فروش ۸۷۰ میلیون تومان در تهران و شهرستان ها برسد.

به گزارش سینماپرس، دوشنبه هفته جاری بود که با تصمیم شورای صنفی نمایش دو فیلم «بوفالو» و «شکاف» بر پرده سینماهای کشور قرار گرفت. باید دید که آیا این دو فیلم سینمایی که موضوع اجتماعی هم دارند و می وتازند از گیشه موفقی در سینمای ایران برخوردار می گردند؟!

فیلم سینمایی «در مدت معلوم» به کارگردانی وحید امیرخانی توانسته است به موفقیت نسبی تا به این روز برخوردار گردد و در ۲۳ سالن سینما  و ظرف ۱۶ روز نمایش در تهران به فروش ۶۱۰ میلیون تومان دست پیدا کند.  فیلم حدود ده روز است که در شهرستان به نمایش درآمده و ۲۶۰ میلیون تومان فروش داشته که در کل ۸۷۰ میلیون تومان سهم فیلم از گیشه است.

 «در مدت معلوم» شب گذشته در تهران به فروش ۵۸ میلیون تومان دست یافت.

فیلم سینمایی «شکاف»  ظرف دو روز اکران به فروش ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دست یافته است. .این فیلم هم اینک ۱۶ سالن سینما در اختیار دارد که فروش روز اول فیلم (چهارشنبه) ۸ میلیون ۵۰۰ هزار تومان بوده است. در هفته جاری فیلم در شهرستان ها هم اکران می شود.

فیلم «بچگیتو فراموش نکن» که در تهران ۱۷ سالن سینما در اختیار دارد توانسته است ۲۰۰ میلیون تومان در تهران فروش داشته باشد .

فیلم «شیفت شب» در تهران به فروش ۸۵۰ میلیون تومان و در شهرستان به فروش ۸۵۰ میلیون تومان رسیده است. در تهران ۱۸ سالن سینما و در شهرستان ۲۵ سالن در اختیار این فیلم است. این فیلم در شهرستان به فروش ۲۲۰ میلیون تومان دست یافت و فروش فیلم به ۱ میلیارد و ۷۰ میلیون تومان رسیده است.

فیلم سینمایی «شاهزاده روم» به کارگردانی هادی محمدیان نیز در تهران به فروش ۱ میلیارد و ۱۵۵ میلیون تومان رسیده است . فیلم شب گذشته به فروش ۱۵ میلیون تومان در تهران رسید. این فیلم در شهرستان ها ۳۵ سالن سینما و در تهران ۱۵ سالن در اختیار دارد . با احتساب فروش شهرستان که ۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان است  فروش کل فیلم به ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان رسید.

فیلم سینمایی «پی ۲۲» هم ظرف ۹ روز نمایش به فروش ۳۸ میلیون و  ۱۰۰ هزار تومان رسیده است. 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.