چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷

عضو هیئت انتخاب بخش بین الملل جشنواره بین المللی وحدت اسلامی:

حضور مردمی برای جشنواره وحدت اسلامی نقطه قوت است

آرم فیلم وحدت

سینماپرس: عضو هیئت انتخاب بین الملل جشنواره بین المللی وحدت اسلامی معتقد است که حضور مردمی نقطه قوت جشنواره بین المللی وحدت اسلامی است.

به گزارش سینماپرس، فهیمی فر در خصوص آثار حاضر در بخش بین الملل گفت: امسال اولین سال برگزاری این جشنواره است و تا هم سو شدن فیلم های شرکت کننده با اهداف جشنواره به کمی زمان و فرصت نیاز است.

وی افزود: سطح آثار داخلی بهتر از آثار خارجی بودند البته در میان کشورهای شرکت کننده، کشور فرانسه حضور چشمگیرتری داشت.

داور بخش بین الملل جشنواره وحدت اسلامی درباره ضرورت برگزاری این جشنواره  نیز بیان کرد: به هر حال این نوع آثار می توانند به تبیین اسلام واقعی کمک کنند و اسلام را تبلیغ کنند. در این برهه زمانی که ما با انواع و اقسام اسلام های دروغین مواجه هستیم به چنین تبلیغاتی نیاز داریم و البته باید تمرکز بیشتری روی این نوع فیلم ها بشود.

وی با بیان اینکه تاثیر فیلم های جشنواره وحدت اسلامی به نحوه نمایش آنها بستگی دارد، گفت: بسیاری از فیلم های حاضر در جشنواره کوتاه هستند و راهی برای نمایش و اکرانشان نیست بنابراین باید شبکه های خصوصی و دولتی زیر نظر جهان اسلام اقدام به پخش این آثار کنند. باید راهی برای نمایش این آثار پیدا کرد تا آنها فقط در حد ارزیابی جشنواره باقی نمانند و بعد از جشنواره هم دیده شوند.

فهیمی فر فیلم های داستانی و سینمایی را نقطه قوت آثار رسیده دانست و گفت: افق خوبی برای این جشنواره می بینیم. به خصوص اگر در یک مقطع اتفاق نیافتد و تمام نشود زیرا ما به این تبلیغ و روشنگری جهانی نیاز داریم و باید در این راه از همه مردم و فیلمسازان کمک بگیریم.

وی افزود: به نظرم بهتر است از سینمای آماتور هم استفاده کنیم و از مردم بخواهیم تا با موبایل در این جشنواره شرکت کنند چرا که حضور مردمی برای ترغیب افکار عمومی بسیار خوب است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.