نمایش همه
  • سومین روز سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۹-۰۲-۰۹ ۱۱:۴۳

    خاطرات درون خانوادگی فجر سی و هشتم (۳)

    ترویج آنارشیسم سیاه و تصویرسازی از انسان ایرانی به عنوان محکوم به فلاکت

    سینماپرس: امروزه وجه غالبی از سینمای اجتماعی ایران که سال هاست بر بستر انگاره های داروینیسم اجتماعی شکل گرفته و به پیش می رود؛ با حمایت ویژه برخی متولیان سینمایی کشور و با برخورداری از سرمایه های جدیدالورود، سعی دارد تا ضمن حفظ نگاه سیاه و ارتقای این سیاهی به فلاکت مطلق اجتماعی به تجویز نوعی از آنارشیسم مبادرت ورزد.